فک و فامیله داریم ؟

فک و فامیله داریم ؟

دسته بندی : <-CategoryName->



فکو فامیله ما داریم؟!!

 

شب رفتم خوابیدم حال نداشتم دوباره پاشم برم کولر رو خاموش کنم به بابام اس ام اس دادم : بابا کولر رو خاموش کن .
جواب داده : شما ؟! :|
فک و فامیله داریم ؟



.

 

شب رفتم خوابیدم حال نداشتم دوباره پاشم برم کولر رو خاموش کنم به بابام اس ام اس دادم : بابا کولر رو خاموش کن .
جواب داده : شما ؟! :|
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی ؟ منم گفتم نه !
میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر عموم رفته با دختر خاله‌ش ازدواج کرده . داداشم میگه اینا از کجا همو پیدا کردن ؟!
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داداش بزرگِ من معمولاً عادت داره وقتی تو خونه هستش کنترل تلویزیون هم دست خودش باشه ، حتی وقتی پای تلویزیون نیس کنترل رو با خودش مییبره که بقیه ، کانال تلویزیون رو عوض نکنن  !
یه دفعه من و بابام چند ساعت دنبال کنترل گشتیم و پیداش نکردیم
، آخر سر دیدم داداشم از خواب بیدار شد و اومد نشست پای تلویزیون و کنترل رو از جیبش در آورد  :|
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساعت ۶ دارم از خونه میرم بیرون ، میگم : ۱۲-۱۱ میام !
بابام میگه : حالا خودت به درک اون دختره صاحاب نداره ؟
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آقا ما ۲ بار اون شعر هیچکسو خوندیم مامانم شنید ! تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم ! :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا باباها فکر میکنن شلوار جین بیست تومنه ؟ :|
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با اون شدتی که مامان بزرگم تو ماشین من آیت الکرسی میخونه ! عبدالباسط تو ختم باباش اونجوری قرآن نخونده :))) فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من اگه یه لباس یا شلوارو یه هفته نپوشم ، مامانم به دستمال یا دستگیره تبدیلش میکنه . :|
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی :|
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از خروپفای بابام فیلم گرفتم نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه . بهم میگه : فتوشاپه ! :O
فک و فامیله داریم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مادرم روزی ۱۰ تا میسکال داره !
۸ تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه !
۲ تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه !
تازه میگه یه آیفون باید بخرم :|
فک و فامیله داریم ؟


 

 

برگشتنه گشت بهمون گیر داده ، میگه خانوم کى باشن؟
منم با حالت عصبانى میگم خواهرمه! مشکلى هست؟
بعد یهو خواهرم میگه :
جناب سروان دروغ میگه !!!
دوست دخترشم ؟؟؟؟
میگم دروغ میگه به خدا جناب سروان ؟
یارو هم مدارک ماشینُ گرفت گفت بیا کلانترى معلوم میشه!!
به خواهرم میگم مرض دارى مگه!!!!
میگه بریم کلانترى بعد بابا اینا بیان دنبالمون مامورِ ضایع بشه یه ذره بخندیم؟؟؟

فک و فامیه داریم ؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فکو فامیله داریم, مطالب طنز, فک و فامیله داریم ؟,
نویسنده: ◄╫ Nanda & Reza & Amir Ali ╫► | جمعه 11 اسفند 1391 - 1:37

آخرین نوشتها

 

موضوعات

لینکستان

پشتیبانی‌ انلاین

 
ADS

درباره ما